Kā radās ideja?
Mēs Latvijas Kiberpsiholoģijas asociācijas platformas KiberPrāts locekļi esam kolēģi, kuru ikdienas darbs ir saistīts ar garīgajā un fiziskajā ieslodzījumā esošiem cilvēkiem, kuri saskaras ar sociālo atstumtību un atkarību problemātiku. Darba vide un apstākļi pasaulē mudināja mūs domāt par jaunām iespējām un instrumentiem sevis pilnveidošanai un pilnvērtīgākai pienākumu veikšanai.
Kādā kopīgā saliedēšanās pasākumā kolēģe padalījās ar stāstu par kādu meiteni, kura nodarbojas ar kibersportu un jūtas patiesi laimīga, neskatoties uz to, ka viņu nesaprot un nepieņem apkārtējie viņas aizraušanās dēļ. Pavisam negaidīti šis stāsts mūs patiesi saliedēja, jo deva mums visiem impulsu izzināt kiberpsiholoģiju un sākt ceļojumu kiberpasaulē. Diskutējām par virtuālo pasauli, cilvēka vajadzību aizstāšanu ar kiberpasaulē notiekošo, par cilvēkiem, kas veiksmīgi un ar panākumiem funkcionē virtuālajā pasaulē, par tehnoloģiju ietekmes un izmantošanas neizbēgamību un esošajiem resursiem tajā. Aizrautības vadīti nolēmām pamatīgāk izpētīt un apgūt līdz šim neiepazīto kiberpsiholoģijas jomu un nu jau esam nodibinājuši Latvijas Kiberpsiholoģijas aociāciju.
- Growth through innovation/creativity:
Rather than be constrained by ideas for new products, services and new markets coming from just a few people, a Thinking Corporation can tap into the employees. - Increased profits:
The corporation will experience an increase in profits due to savings in operating costs as well as sales from new products, services and ventures.
- Higher business values:
The link between profits and business value means that the moment a corporation creates a new sustainable level of profit, the business value is adjusted accordingly. - Lower staff turnover:
This, combined with the culture that must exist for innovation and creativity to flourish, means that new employees will be attracted to the organization.